İngilizceyi benden daha hızlı öğrenmek isteyenlere ithafen

22:48


 Herkese merhaba arkadaşlar . Bir çoğunuzun bildiği gibi ya da şuan öğreneceği üzere hazırlık sınıfında okumaktayım . 1. dönemi bitirdik ve 2. döneme başlıyoruz . Aslına bakarsanız hazırlık okuyup haftanın her günü ingilizcede görseniz ingilizce öğrenme düzeyiniz sizin ne kadar öğrenmek istediğinize bağlı . Çünkü biz okulda her şeyi öğreniriz ama sınavda her şeyden sorumlu değiliz . Hoca bazen ekstra bilgiler verir ingilizce bilginiz artsın diye . Yani genel olarak şunu diyebilirim bir kitabınız olur kitabınızın gramer kelime okuma ve egzersiz bölümleri bu ünitelerin sonunda hepsinin özeti olur ve bu özete çalıştığınızda sınavı geçersiniz . Ama benim olayım biraz farklı sabahın bu saatinde bu yazıyı yazmamın nedeni ingilizceyi çok çok iyi bir şekilde öğrenmek istiyor oluşum. Diyeceksiniz ki sen bunu istiyorsun ama çalışıyor musun hayır arkadaşlar ben ingilizceyi en az çabayla öğrenmek istiyorum 😈😂 . Sabah uyandım ve mailime uzun zamandan sonra girdim Lingusta diye bir eğitim sistemi mi desem program mı desem bilemediğim ingilizce öğreten bir metod var . İddialarına göre her gün yarım saat çalışarak 3 ayda ingilizce öğrenebiliyor . Fiyatıda 360 tl gibi cüzzi bir miktar . Cüzzi diyorum çünkü eğer siz herhangi bir devlet üniversitesinde bile ingilizce öğrenmeye başlasanız oxfordun 500 tllik kitaplarını alacaksınız üzülerekte olsa . Ya da bir ingilizce kursuna gitmeye başlasanız 3 bin tl ortalama verirsiniz fiyatlardan ne kadar emin olmasamda bu civarlardadır diye düşünüyorum. Eğer iddia ettikleri gibiyse alırım dedim internetten araştırmaya başladım o sıradada içimden diyorum ki amaaaan 350 tl canım çok yardım etmesede eksiklerimi gideririm diye kendimi ikna ederken Ferhat Yıldız isimli ingilizce öğretmeniyle karşılaştım . Dünyanın en iyi dil öğretmeni 30 dakikada a2 ingilizce gibi videolar paylaşmış . A2nin tabikide üstündeyim ama bir meraktır aldı beni buna bir bakayım derken saatlerimi vidyolarında ve internet sitesinde harcadım . Sitesindeki Adım Adım İngilizce isimli ücretsiz kitabı incelemek adına indirdim . Birde ne göreyim arkadaşlar bizim aylarca Oxford kitabını sınava çalışırken bile çevirdiğimiz içinde tek bir Türkçe kelime olmayan bir kitaptan öğrendiklerimizi ücretsiz bir şekilde Pdf dosyası olarak paylaşmış . Kitap yeterli mi derseniz benim 4 ayda anca öğrendiğim şeyleri o kitapla 1 ayda gerçekten öğrenebileceğinizi düşünüyorum . Ama kitap sanırım intermediate düzeyine kadar yani bana öyle geldi . Benim pek işime yaramayacak bunu paylaşmamın nedeni eğer sizde günlük konuşma dili konuşabilecek kadar ingilizce bileyim diyorsanız bu kitap size artar bile . Benim işime yaramama nedeni eğitim amaçlı ingilizce öğrendiğim için biraz daha ileri düzeye taşımaya çalışıyoruım . Neyse baktım benim içinde kitapları var mı diye var ama 399 tl yazmış . Benim zaten çok fazla kitabım olduğu için onları almıyorum çünkü benim kitaba ihtiyacım yok pratiğe ihtiyacım var . Bu 399 tl lik kitaplarıda iyi midir ondanda emin değilim elime alıp incelemediğim bir kitabıda almak istemedim . Ama kendisinin youtube kanalından ve ücretsiz kitabından ingilizcenizi çok rahat geliştirir yurt dışına gittiğinizde gayet rahat iletişim kurabilirsiniz . Bir kursta o düzeyde eğitim almanız için bile baya para vermeniz gerekecek . Umarım faydalı olur arkadaşlar . Sitesinin ve kanalının linkini aşağıda paylaşacağım eeğer akademik bir nedenle öğrenmek istemiyorrsanız hiçbir şeye para dökmeyin alın adam öğretmen anlatmış vidyoda izleyin ve bol bol tekrar edin . Herkese güzel günler diliyorum :)
https://www.youtube.com/channel/UC6_RR9GIqv_Q6IkwNpTFavA
https://www.ferhatyildizdilkitaplari.com/

You Might Also Like

0 yorum

SUBSCRIBE

Like us on Facebook